Tro mig, jag vet sötis thihi.

Med risk för att uppröra de kvinnliga läsarna men.. Ska det vara nödvändigt? har det inte gått överstyr? Det här med hur kvinnor kommenterar alla andra kvinnors facebook-profilbilder. Så fort en tjej slängt upp en ny fin bild på sig själv så dyker följande kommentarer upp:

"ååååh mina fiinisar"
"tack sötis, love ya <3"
"snygggooo thihihi"
"sluta va så gölllig"
"meh sluta va så snygg"
"åååh tack va goa ni e, ni e också fina"
"hhaaallledoodisssen va fin du eee"

Haha känns det inte som att det har gått lite överstyr med "Lunar-tugget"?  Ingen tjej över 12 pratar ju så i verkligheten eller? det känns inte så, då skulle det bli ett jävla gullande varje gång tjejer träffades. Skulle inte få tid till nåt. Ni vet precis vad jag pratar om. 
Och bespara mig: "Du är bara bitter för att ingen kommenterar dina bilder" må hända, men man kan ändra meningarna till normal text. Lägg ner det bara.
Killar är tvärtom, dom skriver ingenting, det kan man också tycka är konstigt. Men det stör inte mig och det får nån annan ta upp i något annat forum, inte här, här är det jag som bestämmer "thihhi, sötisar".

Exempel:



Tro mig, jag vet att ni är jättebra på mycket ni kvinnor men kommentera profilbilder är inte en utav dom.
 



Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha! Helt fantastiskt:)

2011-05-24 @ 21:29:42
URL: http://lotta.korento.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0