Tro mig, Jag vet att det inte är snickeriet vi behöver se över.

Jag tillhör den skaran som gärna sätter mig framför TV:n och kastar ett öga på meningslösa program. Gärna något med intressant handling, typ "Outsiders" eller "Jag ammar min 9åring" etc. Gärna lite freakshow alltså.
Jag kom idag ihåg ett klassiskt klipp från "arga snickaren", där jag kände att avsnittet inte fick tillräckligt med uppmärksamhet. Se nedan:

 

Så. Har ni hämtat er?
Är det inte fördjävligt hur mamma/mormor Therese inte kan hjälpa sin dotter Jenny
att ta beslut om hästarna?
Förresten Therese, den där enbärsbusken du har på överläppen, ska den vara där när nationell tv kommer på besök?
Den väcker så mycket frågor hos mig. Bl.a:
1. Visst det är jobbigt att raka sig, men är det inte värt det?
2. Vaxning är inget vi lurat på?
3. Sa snickaren: -Ursäkta Herrn, Jag skulle träffa Therese. när de träffades första gången, det hade jag sagt.
4. Bad hair day?
5. Hur kan snickarn inte ta upp detta faktum att det växer en tredjedels trädgård i ansiktet på människan, han måste ju bli som Austin Powers i scenen med "the mole". Ni vet: molimolimolimooolee mooole.

Man brukar ju säga "börja med det enkla", börja med mustaschen så tar vi huset sen.

Tro mig, jag vet att "Arga Barberaren" hade varit ett bättre program för dig. 



Kommentarer
Postat av: FeministiskaVeganen

Det finns faktiskt kvinnor som har problem med hårväxt i ansiktet. En sak till, sluta vara så hård. När ska folk börja bete sig egentligen? Nog för att du är perfekt, men det är inte alla! Ingen jag känner tycker mindre om mig för min mustasch. Så det så...

2011-05-17 @ 20:47:53
Postat av: David Carlson

kan inte du tala om för mig vad jag ska skriva om istället?

2011-05-17 @ 21:24:42
URL: http://tromigjagvet.blogg.se/
Postat av: FeministiskaVeganen

Då du är perfekt vet väl du det själv! Eller? Nää inte vet jag vad du ska skriva om. Något roligt kanske? Inte bara en massa bitterhet. Så blir jag lite glad kanske...

2011-05-18 @ 07:53:02
Postat av: Hedberg

haha..

nu börjar reaktionerna komma. även om jag tror FeministisaVeganan bara skôjar.

bra jobbat David.

2011-05-18 @ 07:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0