Tro mig, jag vet att du inte gör något annat.

Jag satt å spelade Doodle jump på telefonen här om dagen, fick en ganska bra poäng, typ 40 000. kände snabbt att detta kan vara min grej alltså. Man får ju ändå hålla på en stund för att få bra poäng och färjturerna ger mig ungefär bara 10min, och det är där det mesta utav "doodle jumpandet" utspelar sig. Hur som helst, jag ville veta vem som hade fått mest poäng. Går in och kollar "global highscore", då är det nåt svettig tysk som har 10 miljoner poäng. Ok. Vad är det för jävla poäng? det är ju inte ens roligt, han måste ju suttit i några timmar i streck. Idiot. Tysk också, de kan vi snacka mer om någon annan gång. Man tappar ju lusten helt, spelar man något så vill man väldigt gärna vara bäst. T.ex. när man möter folk på FIFA, NHL eller vad som helst. Man går ju inte in med ambitionen att vara på 1miljonte plats på rankingen, då kan man ju lika gärna lägga ner. Men ligger man 1:a på en sådan lista, då hävdar jag att man borde fan ta å söka hjälp alltså. Det är fan alltid någon som är värst. 


Sluta vara hur ful som helst.

Nu var detta en tysk vi pratade om, det är en liten skräll ändå. Dom brukar vara lite som oss svenskar, inte riktigt bäst på något men sticker upp med något guldkorn någon gång ibland. Snackar vi TV-spel och sånt så är ändå Kineserna och japsarna överrepresenterade på nerd-fronten. Det är samma där, lirade guitar hero ett tag. Trodde jag var grym. Klarade låtarna med nöd och näppe på hard, går in å slänger ett öga på youtube. Tro fan att det sitter ett litet 6 årigt rishövve någonstans i shanghai och klarar alla på expert utan ett enda feltryck. Jag menar föräldrar ta lite ansvar här och kasta gitarren för fan, det är ju inte hälsosamt. Jag vet själv hur det är när jag är inne i något, man spelar Bejewled för länge eller något. Helt plötsligt ser man diamanter hemma i lägenheten och flyttar runt dom i huvudet. Tänk då den där kinesen, sitter såhär hela dagen tills han får komma hem till sin 10kvadrats lägenhet i kina lägga sina vantar på gitarren:


Du har nog spelat för mycket Yao-tjing.

Här mina vänner, kolla på detta praktexemplaret av en riktig asiatisk idiot.


Ah! nära där, om du övar lite till så..

Haha va fan är det frågan om liksom, i slutet kollar han på sin kompis med ett uttryck som: "faaan också, jag fick ju knappt några poäng alls där", jävla dåre. Han blir säkert inte accepterad av sina föräldrar förrän han får 600 poäng eller nåt, det brukar ju vara så i dom länderna. Nä lägg ner kina och hela asien.

Tro mig, jag vet nog att det finns nån asiat som är vassare även om du tror att du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Linn Ahlsten

Hej hej vad rolig dina inlägg verkar! kommer definitivt läsa dina poster igen! :p Ha en trevlig vardag ;)

2011-07-01 @ 15:13:22
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0